dimecres, 29 de maig del 2019



     Carta al director   



                                                                                               
Explotació infantil


El tema que he escollit és l'explotació infantil perquè no pot ser possible que a ple segle XXI no veig normal que passi això.


Jo veig més important que els nens i nenes estudïn que no pas que treballessin 12h al dia, per,favor home, que són nens,  segur que les persones que fan treballar a aquests nens innocents sí que han tingut l’oportunitat d'anar a l’escola.


La meva opinió és que aquests nens que són tan petits no poden treballar perquè la seva funció és estudiar,un concepte és treballar que és fer feina, i un altre concepte és estudiar que estudiar és una obligació.La veritat és que jo a aquests nens els donaria un llapis,una goma i un bolígraf perquè, encara que  sigui, aprenguin alguna cosa.

En conclusió, jo el que faria es crear unes màquines perquè facin  el treball brut i els nens facin el treball net, que és estudiar.Doncs si jo vegés que aquestes màquines funcionen jo el que faria és crear milers de més d’aquestes màquines per acabar amb tota l’explotació infantil.


Gràcies per la vostra atenció.                                    Ismael Choulli

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L'ús del Mòbil

L'ús del Mòbil Hola, em dic Jahnat Saddique i sóc una alumna de l’institut Milà I Fontanals, avui us volia parlar sobre l'ús del...