dimecres, 29 de maig del 2019

L´ús del mòbil a classe




       Carta al director
       l'ús del mòbil a classe

Hola director, jo em dic Rachid.

Volia explicar el bon ús que té el mòbil. El mòbil és un avantatge per al món. A través de Google podem buscar molta informació i fer les coses.

Per exemple tots els treballs i coses que fem a classe es poden trobar a internet. També es pot llegir les notícies del temps, d'esport o del que passa en altres països.

En el nostre institut i en els altres quan hi ha temps lliure no deixen treure el mòbil i en aquell moment que es 1h de temps lliure jo aprofitaria a buscar informació o si no tinc res a fer miraria sèries, però els professors no deixen i no sé per què si no fa mal a ningú.

També en alguns casos el fan servir malament, per això a l'institut el wifi no deixa entrar en pàginas o apps que són per a adults com xarxes socials i jo diria que es confien més si tenim aquesta wifi.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L'ús del Mòbil

L'ús del Mòbil Hola, em dic Jahnat Saddique i sóc una alumna de l’institut Milà I Fontanals, avui us volia parlar sobre l'ús del...